התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                אין לי חשק לחיות בגלל בעיה בריאותית

                מספר סידורי: 155267
                שאלה:
                שלום כבוד הרב, אשמח לעצה. ראשית, תודה על כל השיעורים בראשון שלישי וחמישי,ממש מחזק אותי בתקופה הקשה שאני נמצאת!
                ...
                אשמח לעזרה. אני סובלת כ-8 שנים מבעיה בריאותית בעור וכתוצאה מכך,כמעט כל חיי נהפכו לבלתי רגילים. זה אומר שאני בקושי יכולה לצאת מהבית מרוב בושה.עברתי כל כך המון בחיים. בעקבות הבעייה הבריאותית אז גם הנפש שלי לא בריאה כי מאוד קשה לי כל המצב בו אני נמצאת..ברוך ה'' זכיתי להתקרב ל-ה'' ומשתדלת לעשות רצונו אחרי שכל כך הרבה שנים ציערתי אותו מאוד. יש לי ניסיונות ענקיים בעיקר בצניעות.

                ...

                כתוצאה מהבעיה הבריאותית בקושי יש לי חברות, בקושי עבודה אני מוצאת ושלא נדבר על זיווג..שבכלל לא התחלתי לצאת עקב הבעיה הבריאותית..אני כבר בגיל השידוכים ורוצה להקים בית כשר ע"פ התורה הקדושה..בתקופה האחרונה יש לי נפילה רוחנית ואני בקושי מצליחה להתפלל בכוונה,מרגישה שהיה לי עלייה רוחנית ענקית לפני כמה חודשים וכיום אני ביאוש גדול מכל המצב שבו אני נמצאת.רב גדול הוסיף לי שם לפני כשנתיים בערך וברוך ה'' יש שיפור(וכיום רובם קוראים לי בשם החדש).אני כן משתדלת לשנות את מידותיי ומעשיי לטובה.

                ...

                העניין הוא שאני בייאוש גדול ולא מוצאת מזור ותקווה שבורא עולם ירפא אותי מכל המצב שאני נמאצת בו..אני מתפללת לה'' שיזכה אותי לעלות למדרשייה בכדי שאדע איך להקים בית כשר ע"פ התורה..בבקשה הרב תברך אותי לרפואה שלמה..ועוד דבר, הרופאים אמרו שאין פיתרון לבעייה לכן הלכתי להמון רבנים ובירכו אותי אבל עדיין לא זכיתי לרפואה שלמה..אני לא רוצה להגיע למצב של ייאוש,מה עלי לעשות עוד?? 8 שנים של סבל ממושך. ברוך ה'' אני מודה גם על זה כי אם הבעיה לא הייתה, לא הייתי זוכה להתקרב לאבא שבשמיים ואני באמת מודה לו אבל כבר קשה לי מאוד. הלכתי גם למטפלת רגשית ע"פ דרך תורה וזה קצת עזר לי כי כתוצאה מהבעיה בקושי יש לי חברות ובקושי אני יוצאת למקומות ולכן יש לי חוסר ביטחון ענקי לפתח שיחה עם חברות..המצב שאני נמצאת מאוד קשה נפשי רוחני וגופני. הפחד שלי הוא לאבד את האמונה ב-ה'' יתברך,אחרי כל מה שבניתי מבחינה רוחנית אני פוחדת לאבד בין רגע..היית במצב שאני מודה לה'' גם על היסורי נפש וגוף באמת ובאהבה ופתאום כיום כבר מרגישה שאין לי חשק לקום בבוקר,זה הגיע למצב שאני אומרת "מודה אני" בבוקר בעצבות גדולה.. אני תמיד אומרת לעצמי שזה הכי טוב לנשמתי הנצחית ולתיקונה כאן בעולם אבל הייאוש אוכל אותי, היצר הרע מפיל אותי קשה. אני פוחדת לאבד את אבא שבשמיים..כי אני יודעת שזה לטובתי. אני לא רוצה לחזור אחורה,לעבר הרע,לטומאה ולחוסר צניעות כי אני יודעת שהכל שקר מלבד ה'' יתברך,לכן אני כרגע נלחמת על האמונה שלי.יש לי ניסיונות כל כך קשים ומרים בנוסף לבעיות הבריאותיות שלי. תודה הרב אם קראת עד לכאן, סליחה שגזלתי מזמנך, ואני רוצה להוסיף שבזכותך זכיתי להתקרב לבורא עולם בזכות השיעורים ותמסור תודה ענקית לרבנית שנותנת לך להעביר שיעורים ולחזק את עם ישראל ואותי בפרט. (לא חייב לעלות את השאלה לאתר אלא אשמח לקבל תשובה מהרב במייל ואם תרצו לעלות אז בשמחה רק בלי שמי) תברך אותי שאני אזכה לצאת מכל המצב והיאוש ושאני אזכה לעלות למדרשייה ולבנות בית כשר.


                תשובה:
                אחותי היקרה.
                הצטערתי לשמוע שיש לך בעיה בריאותית. אולם, למרות שהרופא אמר שאין מזור ורפואה למחלתך, לימדונו רבותינו שניתנה רשות לרופא לרפא ולא לייאש, לכן אל תפסיקי להתפלל וגם אם נראה לך שהתפילה לא מועילה, אני מבטיח לך שהיא עושה פירות. לעיתים רואים את הפירות מיד ולעיתים לאחר שנים ואף אם לא הועילה לך ודאי תועיל לצאצאיך. בכל מקרה, קראתי בעיון את מכתבך ואני רוצה שתכניסי לעצמך טוב טוב לראש שכל מה שה' עושה זה לטובה ואם קשה לך להתמודד כעת כשיש בך עוד טיפת אמונה. תחשבי כמה קשה יהיה כשתוותרי גם על זה? 
                ...
                דעי לך אחותי יקרה, שהעולם הזה הוא עולם התיקון, אין אדם שנולד מושלם, לכל אדם יש רגישות בריאותית, או רגשית, או נפשית וכיוצב', כל אדם מתקן את מה שהוא צריך לתקן. יש אנשים שסובלים מרגישות בריאותית בעיניים, יש שנולדו עם סכרת נעורים, יש שנולדו עם לקות למידה, יש שנולדו עם רגל קצרה, ישנם פגמים מולדים וישנם פגמים נרכשים שאנו מגלים במהלך החיים, יש שסובלים בגיל מאוד צעיר ויש שסובלים בנערות, יש שסובלים בבגרות ורובם ככולם סובלים בעת זקנתם. יש מעוכבי זיווג, יש מעוכבי פיריון וכל כיוצב'. כולנו נושאים יחד בצער השכינה שנמצאת בגלות. 
                ...
                אני בטוח שכל ברכה וברכה שקיבלת מגדולי ישראל לא תשוב ריקם, כל מה שאת צריכה כדי שתחול בך הברכה זה אמונה. שנאמר: "איש אמונות רב ברכות" (משלי כח',כ') יצר הרע רוצה שתיפלי ותתייאשי ותאבדי הכל, אל תתני לו את התענוג, תתחזקי באמונה ותודי להקב"ה. "את אשר יאהב ה' יוכיח" (משלי ג',יב') עם ישראל הוא העם שסבל וסובל הכי הרבה רדיפה ושנאה, זו הסיבה שהוא העם המוצלח ביותר בעולם. זיכרי! "אלוהים יבקש את נרדף" (קהלת, ג',טו') אל תיפלי ברוחך, זכית להיוולד יהודיה, רק על זה את צריכה לרקוד ולשמוח כל ימי חייך. 
                ...
                לסיכום: ידוע שאנו נמצאים רגע לפני התגלות משיח צדקנו, אנו בדור האחרון, בצירים האחרונים רגע לפני הלידה (הגאולה) כדי להצליח לשמור על שפיות חייבים להיות קשורים למסגרת. אין לי ספק שאם תמשיכי לצפות בשיעורים ולהתחזק תלכי לישון עם חיוך ותקבלי הכל באהבה. אני מברך אותך שתזכי להקים בית כשר ונאמן בישראל ושהכל יתהפך לך לטובה. בהצלחה רבה.
                צירפתי לך 3 סרטונים נפלאים, צפי בהם ותביני עד כמה עליך להיות מאושרת.
                ...
                  



                תגיות:
                בעיה רגשיתבעיה בריאותיתרפואהרביד נגר
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר